A DREAM SHOULD NOT REMAIN JUST A DREAM. DO EVERYTHING YOU CAN TO MAKE THAT DREAM COME ALIVE.

Idag börjar mitt nya, nyttiga liv! Från och med idag är det nog med gotta, max två koppar kaffe om dagen, nyttig frukost och mellanmål, äta mycket frukt och grönt. Plus röra mig så mycket som möjligt. Beach 2012 , here i come! En massa brun utan sol och solarium på det här så är man fan redo för våren.
Kom nyss hem, var hos Stina och tränade pilates, garvade så jag näst intill dog, tror aldrig jag känt mig så ful som när jag stod på Stina vardagsrumsgolv på alla fyra och stirrade på en färsk brud som gjorde pilatesövningar och man själv försökte hänga med så gott det gick, vilket inte var det lättaste. Sen vart det powerwalk till Dollarstore. Nu sitter jag här och äter yoghurt med bär och musli. Asgott.

All we’ve ever wanted
Is to look good naked.
Hope that someone can take it.
God save me rejection
From my reflection,
I want perfection.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0