Love is not about how much you say I love you, but how much you can prove it to be true.

Brinner i ansiktet efter dagens solning, fortsätter jag i den här takten kommer jag byta hudfärg totalt så att säga.
Men måste ju värma upp till sommaren, vägrar göra som jämt förr och komma med blekheten och lysa upp hela världen och nöta sönder dom få dagar solen faktist är framme på sommarlovet och tro att jag hinner bli brun på den tiden. Nejnej, så jäklar, fulla muggar på solariet!  Whatever that means..
Nu är det bara att hoppa in i duschen och göra sig redo för sängen, är hemma i Ljusdal så ska sova själv och det känns fööör täääskigt. Nu märker jag att det här inlägget redan har blivit alldeles för långt, så vi sätter punkt här.

Fast måste faktist säga att jag körde all in på idrotten idag och körde hantlar, jävlar vilka armmuskler jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0